Free Hit Counter

Szukaj na tym blogu

piątek, 18 marca 2011

Goła baba LV - W środku nocy.


Dzisiaj update odbywa się w środku nocy, w zasadzie jest już sobota, ale dzisiejszy wieczór przespałem zamiast iść na piwo/ randkę/ imprezę. Szczęściem nie mam ustawionej prawidłowej strefy czasowej, więc post i tak zaliczy, jako piątkowy. Nad tym rysunkiem przyznaję, że się nasiedziałem, rzadko zdarza mi się aż tak długo ślęczeć nad kartką, ale mam nadzieję, że efekt jest. Dawno nie cieniowałem tkaniny, ale chyba nie wypadłem jakoś strasznie z wprawy? Jakoś mi wychodzi na zmianę - brunetka, blondynka, brunetka, blondynka. Jutro się z pewnością pojawi coś innego niż goła baba, ale nie obiecuję, że przy okazji nie nabazgram jakiejś nowej... no co ja pocznę, jak jest flow?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Free Hit Counter