Free Hit Counter

Szukaj na tym blogu

piątek, 5 lutego 2010

Goła baba XVIII


Dzisiaj goła baba z rana, morda uchachana. Obiecałem dzisiaj dwie baby, to będą dwie, a to pierwsza z nich. Równa nówka, co poprzednia, no może starsza o godzinę niecałą. Jestem z niej mocno zadowolony. Trochę więcej nad tą Panią siedziałem, ale to widać nawet po skomplikowaniu tła. Oprócz dwóch bab dzisiaj jebusy, czyli druga część konkursu na koszulkę z pingwinami.

Co do części pierwszej, mam 1 dobrą odpowiedź za 1 pkt. Żartu z żebrem autorem jest Robert Adler ( 48 stron ), komiks spastiszowany to kultowe "Na co dybie w wielorybie czubek nosa eskimosa", a konkretnie "W pustyni i w paszczy". A trzy postaci uchwycone kiedyś, jako pingwiny, to oczywiście ja, Przemko z Sandomierza herbu Dwikozy oraz Leszczyk "Ja tego nie zjem?!" 100matolog. Shame on You!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Free Hit Counter